SkinConsultCoachingVersion = V3 SCAI_PreSubscription = 0

Uke

3

HVORDAN KAN MAN RESTARTE HUDENS STRÅLENDE UTSEENDE?

SKINCONSULTAI CoachingVichy laboratoires

Uke 3

Vichy laboratoiresSKINCONSULTAI Coaching

HVORDAN KAN MAN RESTARTE HUDENS STRÅLENDE UTSEENDE?

VELKOMMEN TIL 3. UKE

GODT Å SE DEG TILBAKE! HAR DU HATT  MULIGHETEN TIL Å PRØVE NYE RITUALER ELLER INNFØRE NYE VANER?

HER ER VÅRE 3 MÅL FOR UKEN

  • FORSTÅ HVORFOR HUDEN MISTER SIN GLØD
  • INNFØR ENKLE ANSIKTSMASSASJER I DIN DAGLIGE RUTINE FOR Å ØKE MIKROSIRKULASJONEN.
  • LÆR MER OM HVORDAN DU KAN BOOSTE ORGANISMEN MED VITAMINER

HVORFOR SER HUDEN MINDRE STRÅLENDE UT UNDER PERI-MENOPAUSEN?

HUD OG EKSPOSOM – Miljø, livsstil OG hormonelle svingninger.
 

Dermatolog i Canada, Dr. Jennifer Beecker spesialiserer seg på medisinsk dermatologi, hudkreft og kosmetisk dermatologi.

Lær mer om hormonelle svingninger og effekten på huden ved peri-menopause, og hvordan du kan gjenopplive gløden i huden.

NEOVADIOL PERI-MENOPAUSE PROTOKOLL

LØSNINGEN FRA VICHY

For å målrette spesifikke hudbehov under peri-menopause har Vichy Laboratoires skapt NEOVADIOL PERI-MENOPAUSE en serum- og kremprotokoll.

Testet under dermatologisk kontroll. Effekten er testet på kvinner i overgangsalderen gjennom en kosmetoklinisk studie. Testet på sensitiv hud.

UKE 3.
EN FORFRISKENDE NATTKREM SOM LINDRER HETETOKTER

av Frédérique Labatut,
Leder av Vichy Laboratoires

Les mer

EN FORFRISKENDE NATTKREM FOR Å BEROLIGE HETETOKTER

I peri-menopause kan huden fremstå mindre strålende og miste sin naturlige glød.

NEOVADIOL PERI-MENOPAUSE NATTKREM
Gir fylde og en strålende glød. Påfør på ansiktet, kjevelinjen og halsen, unngå øyeområdet, om kvelden etter serum.
 

Enriched with Niacinamide (Vitamin B3) it helps compensate the impacts of peri-menopause by improving the look of skin, offering a strong antioxidant protection.

NEOVADIOL PERI-MENOPAUSE NATTKREM
En frisk nattkrem til en fyldigere og uthvilt hud, når du våkner: utstråling  +12%(1), og umiddelbart forfriskende med en øyeblikkelig kjøleeffekt -2,7 ° C (2). TIL KVINNER I OVERGANGSALDEREN

(1) Kosmetoklinisk undersøkelse av 50 kvinner, 3 måneder etter bruk (2) Instrumental test, 24 kvinner 45 sekunder etter påføring.

FRÉDÉRIQUE LABATUT

LEDER AV VICHY LABORATOIRES

“LA OSS FOKUSERE PÅ NEOVADIOL PERI-MENOPAUSE NATTKREM. FORMULERINGEN ER BERIKET MED NIACINAMID (VITAMIN B3) FOR Å GJØRE HUDEN MYK OG GI EN JEVN HUDTONE.”

RENS

1

3-i-1 Rensepleie

PURETE THERMALE
3-i-1 Rensepleie

Oppdag

2

Peri & Post Meno 5 Bi-Serum

NEOVADIOL
Peri & Post Meno 5 Bi-Serum

Oppdag

3

Peri-Menopause  Dagkrem til Normal/Blandet Hud

NEOVADIOL
Peri-Menopause
Dagkrem til Normal/Blandet Hud

Oppdag

4

Peri-Menopause  Nattkrem

NEOVADIOL
Peri-Menopause
Nattkrem

Oppdag

BESKYTT

5

UV-Age Daily SPF50+

CAPITAL SOLEIL
UV-Age Daily SPF50+

Oppdag

ANSIKTSMASSASJE FOR Å RESTARTE HUDENS GLØD

Ansiktet har 57 muskler som kan stimuleres eller avspennes. Som ansiktsritualinstruktør kombinerer Aurelia del Sol pusteøvelser, massasje og akupressur for å få en vakker hud dag etter dag.
Det er ditt øyeblikk, nyt det!

Finn en behagelig stilling. Pust inn. Pust ut. Og følg mesteren!

Å TRIVES UNDER PERI-MENOPAUSE

HELHETLIG TILNÆRMING TIL HELSE

I denne perioden gjennomgår kroppen din en rekke biologiske og kliniske endringer. Det å forstå og identifisere disse endringene så tidlig som mulig, bidrar til å forebygge ubehaget de kan forårsake og forberede kroppen din godt på de kommende årene.

2 min
INNLESING

UKE 3.
KRAFTEN AV VITAMINER I KOSTHOLDET

Av Veronica di Nardo,
Ernæringsfysiolog

Les mer

BOOST ORGANISMEN DIN MED VITAMINER

I likhet med mineraler er vitaminer mikronæringsstoffer. De skiller seg fra makronæringsstoffer der vi finner proteiner, lipider, fett og karbohydrater. Blant de 13 vitaminene vi kjenner, kan noen regulere endringene i kroppen under peri-menopause og redusere de hemmende effektene som kan oppstå. La oss se hvordan vitaminer kan styrke kroppen din og få deg til å føle deg sterkere.

HVORDAN ØKE HUDENS UTSTRÅLIING?

Oksidativt stress er direkte relatert til reduksjonen i østrogen. Det kan føre til at huden din ser kjedelig ut. Heldigvis vil passende inntak av mat rik på antioksidanter beskytte deg mot skader mot fra frie radikaler og reaktivere hudens utstråling. Vitamin A, C, D og E så vel som polyfenoler er veldig rike på antioksidanter. De finnes hovedsakelig i planter, så ikke nøl med å spise mye forskjellige frukt og grønnsaker. Mørk sjokolade er også veldig rik på antioksidanter, det samme er pekannøtter og fullkorn. Daglig inntak av disse vitaminene vil øke celleveksten i huden din, dens medfødte immunitet, hydrering og vil regulere betennelse og forhindre skade fra UV -stråler.

Det er også kjent at kvaliteten på søvn har en reell innvirkning på hudens glød. Å redusere menopausale symptomer som forårsaker søvnproblemer er dermed en god måte å ta vare på det - igjen vil vitaminer være dine beste allierte. Antioksidanter som vitaminer C og E reduserer vasomotoriske symptomer som hetetokter og søvnproblemer. De styrker også immunforsvaret og reduserer risikoen for hjertesykdom som senere kan oppstå hos noen kvinner. Sitrusfrukter som appelsiner, mandariner, grapefrukt, tomater, rød eller grønn pepper og brokkoli er fulle av vitamin C. Det er på tide å lage nye juice- og suppeoppskrifter! For vitamin E vil du finne dem i rike tiltak gjennom korn, nøtter og olivenolje. I tillegg til ernæring, kan enkle vaner hjelpe deg med å redusere søvnforstyrrelser og hetetokter - og dermed gi deg tilbake den vakre gløden.

MENS DU FÅR NYE VANER, KAN DU PRØVE Å MISTE ELLER REDUSERE DE DÅRLIGE

Det har nylig blitt bevist at nikotin og alkoholbruk innen 4 timer etter sengetid var assosiert med økt søvnfragmentering om natten. Å unngå kveldens alkohol og nikotinbruk er dermed en god start for å forbedre søvnoverkontinuiteten.

På samme måte bør du unngå store måltider og krydret eller sur mat før sengetid, da de kan utløse hetetokter.

Enkelt, men effektivt: Prøv å slutte å drikke alle væsker, spesielt koffein, noen timer før du legger deg.

Hvis det er en ting jeg vil at du skal huske blant alt vi har sett gjennom coachingen, er det at uansett hvilket kosthold som passer deg best, er det viktig å ha et sunt kosthold og en sunn kroppsvekt for å forhindre kommende sykdommer. Og fremfor alt vil det få deg til å føle deg bedre i ditt daglige liv.

Ta vare på deg selv!

VERONICA DI NARDO

ERNÆRINGSEKSPERT

“AV DE 13 VITAMINENE KAN NOEN REGULERE DE FORANDRINGENE SOM KROPPEN OPPLEVER UNDER PERI-MENOPAUSE OG REDUSERE PLAGENE SOM KAN OPPSTÅ.”

Welcome to your program

This is your first week (of 4).
Let’s start with… some contents, if you don’t mind.